آموزش کمک های اولیه

مطالبی درباره امداد و کمک های اولیه

اینجا پایگاه امداد و نجات جاده ای !

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

تق تق تق تق

صدای در

پشتش هم صدای زنگ در و بوق ماشین

به سختی نگاه ساعت گوشی انداختم ؛ ساعت دو و پنجاه دقیقه بامداد...

سریعا از جا برخواستم و دوان دوان به سمت درب پایگاه رفتم .

بقیه بچه ها و راننده هم از جا برخواستند و منتظر بودند اعلام کنم که اتفاقی رخ داده و باید به ماموریت برویم

درب را باز کردم .

آقایی سلام کرد و گفت: نخسته جوون؛ آچار شمع داری؟ ماشین راه نمیفته، مشکل از شمعشه ...

گفتم: نخیر حاج آقا، شرمنده !

با تلخی جواب داد: پس شما چه امدادخودرو جاده ای هستید که یه آچار شمع هم توی دست و بالتون ندارید؟!

گفتم: جناب، اینجا پایگاه امداد و نجات جاده ای هست، نه امداد خودرو؛ وظیفه ما هم رسیدگی به تصادفات جاده ای هست و مصدومین حوادث !

گفت: آها، پس اینجوریه. شرمنده .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۱
امدادگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی