آموزش کمک های اولیه

مطالبی درباره امداد و کمک های اولیه

علائم حیاتی!

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ

توی غرفه نجــاتگر در نمایشگاه نشسته بودیم ؛ بنده خدایی اومد و وایساد از بالا تا پایین غرفه رو نگاه کرد...

وقتی نگاهش به کاورمون افتاد زد زیر خنده !

تعجب کردم و گفتم : مگه چیز خنده داری اینجاست که ما ازش خبر نداریم؟؟؟


گفت: راستش هر موقع بچه های امداد رو میبینم یادم به یه داستانی میفته و خندم میگیره ..

با اصرار ما داستان رو برامون تعریف کرد .

ایشون می گفت : چند ماه پیش به اصرار یکی از دوستانم به کلاسهای امدادی جمعیت هلال احمر دعوت شدم .

سه چهار جلسه از شروع کلاسها گذشته بود و من هر چی به دوستم اصرار می کردم که دیگه دیره و وقت بردن مدارک جهت ثبت نام تموم شده ایشون میگفت که اشکالی نداره ، بیا لااقل یاد بگیری ...

رفتیم و سر کلاس نشستیم.

استاد از چند نفر سوال کرد و خلاصه نوبت به ما رسید . ما هم که سر کلاسها حاضر نبودیم و چیزی بلد نبودیم!!

-        استاد: شما محبت کنید در مورد علایم حیاتی هر چیزی که بلدید و میدونید توضیح بدید .

یه لحظه با خودم فکری کردم و گفتم:

-        علّامه حیاتی از شخصیت های بزرگ دینی و علمی بودن که کتابهای بسیاری از ایشون چاب شده و در علوم فقهی کم نظیر بودن .

در همین حین دیدم همه زدن زیر خنده و استاد گفت : دوست عزیز معلومه که خیلی درسات رو نخوندی ، باید بیشتر مطالعه و تمرین کنی !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۸
امدادگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی